Prosedur anti-penuaan di salon - kembali awet muda

Seorang gadis muda dan cantik pada usia 18 tahun perlu melakukan usaha minimum untuk mencapai matlamatnya. Tetapi jika anda sudah lebih dari 25 dan anda mula melihat kedutan pertama, maka disarankan untuk menggunakan prosedur anti-penuaan khas di salon atau di rumah. Ini adalah satu-satunya cara untuk memulihkan kesegaran, keanjalan dan baldu pada kulit. Dan yang paling penting, jangan seret terlalu lama.

redermalization kulit untuk peremajaan

Penjagaan kulit badan dan muka profesional

Belia abadi adalah impian semua wanita di planet ini. Kecantikan adalah kejayaan dan kesihatan. Kami berusaha untuk kekal menarik pada usia apa pun, yang bermaksud penjagaan kulit tetap.

Prinsip yang menentukan prosedur anti-penuaan yang berkesan adalah pengaktifan mekanisme dalaman untuk penjanaan semula semula jadi kulit. Prosedur sedemikian akan dengan elegan mengeluarkan semua yang tidak perlu, memberikan wajah bentuk yang menarik dan menambah garis yang indah.

Topeng dan kulit boleh dimasukkan ke dalam kompleks prosedur penjagaan sehingga 30 tahun. Tetapi selepas 30, teknik perkakasan sudah diperlukan, dan senarai prosedur kosmetologi berkembang dengan ketara.

Lebih cepat anda meluangkan masa yang cukup untuk muka dan badan anda, lebih mudah dan mudah untuk kulit anda tumbuh semula.

Rawatan anti-penuaan terbaik di salon

Hari ini salun kecantikan menjadikan gadis dan wanita lebih cantik. Mereka menyediakan prosedur ajaib yang memberikan hasil yang sangat baik dan mempunyai kesan penyembuhan yang ketara. Ia adalah kerana hasil yang sangat baik bahawa peremajaan salon mendapat permintaan dan populariti!

  • Mesoterapi atau biorevitalisasi - suntikan daripada koktel yang dipilih khas: vitamin, homeopati, asid hyaluronik.
  • Photorejuvenation - pendedahan kepada pancaran cahaya dengan kekerapan yang ditetapkan dengan ketat untuk menegangkan kulit dan menghilangkan bintik-bintik penuaan.
  • Botox atau dysport - suntikan toksin botulinum untuk mengurangkan aktiviti otot muka dan licin kedutan.
  • Plastik kontur: restylane, perline - suntikan bahan seperti gel untuk menaikkan dan menahan kedutan.
  • Pengangkatan gelombang radio ialah teknologi unik untuk peremajaan kulit dengan tenaga frekuensi radio.
  • Myostimulation - kesan arus berdenyut pada otot muka.

Program penjagaan kulit yang komprehensif diperlukan untuk menjadi berkesan. Hanya pakar kosmetik profesional yang boleh memberikan penilaian yang betul berdasarkan keadaan kulit, dengan mengambil kira keperluan pesakit. Adalah penting untuk mempercayakan pelaksanaan prosedur kepada pakar yang berpengalaman dan mendapatkan hasil yang dijamin yang memenuhi jangkaan anda.